srijeda, 12. prosinca 2018.

glazbeni pedagog

MAESTRO DRAŽEN ŠOIĆ I JA
U životu bi htjela postati glazbeni pedagog. Obzirom da se bavim glazbom susretala sam se i radila sa mnogim glazbenim pedagozima.
 Tri glazbena pedagoga se mi se posebno svidjela. To su prof. mentor Petra Vojvodić Mrvoš, maestro Siniša Leopold i maestro Dražen Šoić. Kod svih njih mi se najviše sviđa njihovo znanje i vještine koje posjeduju, te način kako to prenose na nas mlade glazbenike. Sve troje navedenih pedagoga su moji uzori.
Da postanem glazbeni pedagog prva zadaća bi mi bila da mlađima od sebe prenosim svu ljepotu muzike i muziciranja.Okupila bih sve koji žele svirati u jednu skupinu i zajedno s njima prolazila glazbenu čaroliju. Uvijek bih sa svojim učenicima razgovarala i pokušala s njima riješiti sve probleme s kojima se susreću. Veselila bih se zajedničkim putovanjima i uspjesima.
PROF. MENTOR PETRA VOJVODIĆ MRVOŠ
PROF. LUCIJA STANEC 






1 komentar: